joi, 23 iunie 2011

Ce spun altii despre Monica Pop (partea II)

Realitatea.net: Fara bun simt la Spitalul de Oftalmologie


Monica Pop insulta pacientii la modul general, spunand despre ei ca sunt "nesimtiti", "care fura" si "au numai drepturi".
"Nu mai credeti tot ce va spun toti nesimitii si veniti la fata locului sa vedeti cum se comporta si ce fac, ei au numai drepturi, ne fura tot ce pot fura".

Cititi si cum sunt tinuti pacientii spitalului sa astepte in strada: [Link]
 
Daca faci greseala sa telefonezi la Spitalul de Oftalmologie ca sa ceri o informatie, realizezi imediat cat de prost ai nimerit. Ai sanse sa ajungi la poarta spitalului de unde poti primi imediat un raspuns extrem de competent, evident, din partea unui portar care indeplineste rolul de “birou de relatii cu publicul”. Credeti ca nu e competent? Da de unde, un portar chiar daca are 8 clase, numai datorita faptului ca a trait vreme de 20 de ani printre medici precum Monica Pop, este imposibil sa nu ajunga la acelasi nivel de competenta cu acestia.

De la poarta primesti imediat un raspuns ferm si concis. Mai ales concis. Atata de concis incat portarul iti tranteste telefonul in nas ca sa te scuteasca de orice tentetiva de palavrageala.

Cine este de vina pentru situatia asta ? Monica Pop aduce imediat lamuririle necesare: nesimtitii de pacienti care fura.

Nu credeti?
Click AICI pentru a citi reportajul realizat de Realitatea.net sau urmariti video-ul si textul de mai jos. Monica Pop incepe sa vorbeasca de la min 1:27



05 Octombrie 2007

“Angajatii din spitalele din Romania sunt lipsiti de bun simt! Acesta este mesajul pe care l-am primit astazi de la un telespectator. Este vorba despre Ruxandra Lacatus din Capitala care a sunat astazi la Spitalul de Oftalmologie pentru a solicita o informatie. A primit un raspuns sec, dupa care i s-a trantit telefonul in nas. Conducerea spitalului sustine insa ca nesimtiti nu sunt cei care lucreaza acolo, ci pacientii.

"Mi-a raspuns o doamna, care nu s-a prezentat si nu mi-a confirmat ca am sunat la spital. Am intrebat-o daca sambata pot merge cu sotul meu la o consultatie. Raspunsul a fost sec, noi nu oferim consultatii, apoi mi-a inchis telefonul. Am revenit politicos, dansa a ridicat receptorul, se auzea discutand in birou si, fara a-mi vorbi, a trantit receptorul in furca", ne-a scris Ruxandra Lacatus.

De aceeasi atitudine am avut parte si noi in momentul in care am sunat. Acelasi raspuns sec, acelasi telefon trantit.

"Alo, buna ziua, spitalul de oftalmologie?, da, fiti va rog amabila am si eu o intrebare, se poate veni la consultatie, la dumneavoastra in week-end? nu, doamna, noi nu facem consultatii... deci nu faceti consultatii, se tranteste telefonul", acesta a fost dialogul dintre reporterul Realitatea TV si persoana care a raspuns la telefon la Spitalul de Oftalmologie.

Am primit informatii suplimentare doar atunci cand am adresat intrebari si ne-am prezentat ca fiind de la un post de televiziune. Tonul, insa, a fost la fel de nepoliticos...

Reprezentantii Spitalului de Oftalmologie recunosc asadar ca se fac consultatii, dar numai in caz de urgente. Un lucru este cert, insa, in opinia lor: pacientii sunt niste nesimtiti...

"Nu mai credeti tot ce va spun toti nesimtitii si veniti la fata locului sa vedeti cum se comporta si ce fac, ei au numai drepturi, ne fura tot ce pot fura. Cine stie, o fi raspuns vreun bolnav sau cineva. Asta e numarul de la poarta, daca cere informatii de la portareasa, astea le primeste", a raspuns Monica Pop, directorul Spitalului de Oftalmologie.

Ati retinut, deci, ce crede Monica Pop: pacientii sunt niste “nesimtiti” care “fura”.

Haide, Monica Pop, iesi mai bine pe post si explica-ne. Ce fura pacientii astia? Pixul de pe birou? Stampila? Oftalmoscopul? Au bagat mana in buzunarele medicilor ca sa ia bani in loc sa puna?
Concret, cate cazuri de furt au fost inregistrare la Politia Sectorului 1 in care pacientii sa fie faptuitorii?
Chiar daca admitem ca exista cazuri izolate din faptele de mai sus, nu este cam mult sa generalizezi si sa arunci in spinarea tuturor atributele valabile doar pentru o minoritate?
Ca de obicei, Monica Pop foloseste insulta ca arma de fiecare daca cand se afla in incurcatura. Formularea este mereu vaga si generalizata, iar afirmatia este lipsita de orice exemplificare concreta. Puneti-o pe Monica Pop sa-si demonstreze spusele si o sa vedeti cum se balbaie– nu va fi in stare.

Hai sa vedem exact cum procedeaza Monica Pop:

- nu se deranjeaza nici macar sa vada despre ce e vorba si cu atat mai putin sa investigheze situatia reclamata. Tranteste direct niste ipoteze trase de par pe post de explicatii penibile: “ Cine stie, o fi raspuns vreun bolnav sau cineva.”
 - trece direct la atac insultand la fel de penibil pe cei pe care-i considera responsabili de deranj, in cazul de fata, pacientii: “Nu mai credeti tot ce va spun toti nesimtitii, ne fura tot ce pot fura”. Intelegeti subtextul: “ei” - pacientii-  sunt vinovati, "ei" sunt nesimtiti, "ei" sunt cei care creeaza probleme, niciodata ea. Observati ca foloseste acuzatii vagi si formulate la modul general, fara sa aduca nici o dovada.
 - interpreteaza situatia facand sa para ca altii sunt de vina pentru greselile ei: “Asta e numarul de la poarta, daca cere informatii de la portareasa, astea le primeste”. In loc sa puna persoane competente sa raspunda la telefoanele spitalului, Monica Pop tine in post niste portari care isi bat joc de pacienti.
- vorbeste de lucruri ridicole si fara nici cea mai mica legatura cu subiectul, de pilda este indignata ca pacientii "au numai drepturi". 


Deci asa, Monica Pop? Atunci de ce ai mai pus numarul de telefon de la poarta (adica centrala) pe site-ul Spitalului de Oftalmologie? Asa, ca se te afli in treaba?

Nu ar fi mai bine, Monica Pop, sa le dai la pacienti numarul tau privat de mobil ca sa-i lamuresti mai bine decat portarii aia pusi sa joace rolul de birou de informatii?

In privinta consultatiilor, Monica Pop iarasi minte cu obraznicie. Chiar ea in persoana le spune pacientilor de cate ori are ocazia ca pot sa vina pentru consultatii, chiar daca nu sunt urgente. Odata veniti, pacientii sunt redirectionati catre diverse cabinete private ale unor medici din spital, in special catre cabinetul ei particular aflat chiar la parterul spitalului. Este ilegal ceea ce face, dar cine are curajul sa o verifice?

30 de comentarii:

  1. Astazi 09.04.2013 acelasi lucru mi s-a intamplat cu numarul de centrala al spitalului pentru niste informatii, s-a ridicat telefonul nu a vorbit nimeni se auzeau voci cu tonuri ridicate si apoi inchis telefonul si asta nu o data ci de 5 ori pentru ca nu stiam ce se intampla. Totusi la ora 13 am sunat din nou si am cerut la sectia ambulator mi s-a spus scurt ca programul s-a incheiat si zdrang telefonul. Nu exista un alt numar de telefon de unde se pot lua/pune intrebari ca sa nu batem drumul pana acolo degeaba?

    RăspundețiȘtergere
  2. ANONIM
    Doamna Dr. Monica Pop este de joasa speta, pe langa faptul ca nu stie sa asculte pasul pacientilor si nu stie sa ii indrume , vorbeste urat si agresiv. Cred ca ar trebui sa fie exclusa din postul de director pe care il detine , caruia nu ii face cinste si sa isi vada de meserie nu sa stea mai mult pe la televizor si sa pozeze in omul care face minuni si ajuta pe toata lumea. Nu contest calitatile profesionale dar cele de om ii lipsesc cu desavarsire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa este Dna Monica Pop are un caracter de om fara studii nu stie sa vorbeasca frumos decat in fata presei ,mass media etc dar in societate este praf ,nu are caracter ,uita ca banii ii face de la societatea in care traieste mai bine ar crește capre ,oi ,vaci cred ca i-ar sta bine ,la vite poti vorbi oricum ,oricum sunt putini doctori cu caracter ,la unii se observa ca n-au avut nici acasa la părinți ce le trebuie ,probabil săraci, inculți, familii destrămate sau cu probleme ,bărbatu bate femeia ,tipa urla jigneste ,copii ce vad aia fac toată viața,de aceea trebuie sa avem grija cum si in ce fel ne comportăm în fața copiilor ,dna.Pop

      Ștergere
  3. O buna prietena mi-a spus ca dr. Monica Pop a internat-o si a programat-o pe mama ei la operatie de cataracta. Exact inainte de operatie, dr. Monica Pop i-a cerut prietenei mele cristalinele. Prietena a fost foarte mirata, auzea prima oara de asta. Dr. Monica Pop s-a enervat dar a facut totusi operatia si si-a primit spaga. Totusi, dupa untimp, pt ca mama ei nu vedea bine si i s-a si dezlipit retina a fost la control in alta parte. I s-a spus ca nici nu avea cristaline!!!! Asta e dr. Monica Pop.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred nici in ruptul capului ca este o capacitate in ale oftalmologiei,se vede din DEPARTARE ca e praf,ea discută despre altceva, cand pacientul are nevoie urgenta de ajutor.

      Ștergere
  4. Același lucru mi sa întâmplat și mie ieri 07,09,2015,(se pare ca nu sa schimbat nimic între timp) a trebuit să sun de 3 (trei) ori, să aștept să mi se dea secția de gardă și să pun aceași întrebare "Bună ziua, ași dorii să știu dacă la dumneavoastră se fac injecții cu Avastin și cât costă ?" la care mi s-a răspuns abia a treia oară (deoarece în primele dăți persoana nu știa și pleca să întrebe), "da, se fac și nu costa nimic daca sunteți asigurați și veniți cu trimitere" dar să vorbim mai întâi cu un medic retinolog, am cerut o recomandare neoficială și curios era ca mi-a recomandat aceeași doctoriță care ... mama fusese la ea cu doar o săptămâna în urmă (in urgență, cu trimitere) si care după ce i-a pus picături și s-a uitat la ea a spus că nu vede nimic acolo (în ochi) dar să se ducă pe strada Roma, la Icare sa faca injecții în ochi cu acest Avastin.
    Și acum vin și eu cu întrebarea mea prostească PE CE LUME TRĂIM OAMENI BUNI??? dece mai apar articole de genul acestora http://www.ghidcabinet.ro/2015/08/prof-dr-monica-pop-medicii-care-conditioneaza-actul-medical-trebuie-sa-dispara/
    .... ??? Spitalele au devenit un fel de târguri unde se duc pacienții/clienți să își găsească vânzătorii/medici ... iar acești medici îți dau adresa lor de magazin/cabinet, nu ??? nici nu te mai întreabă de asigurare, asta e ultimul lucru pe care îi interesează, dar noi pentru ce o plătim?
    Și cică, dăă, am intrat în Europa... no chance, my brothers, non in a million years did we understand what democracy means

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, madam Pop este Tatoiu reloaded, ea stie tot, despre orice, isi ia salariul de director la Spitalul de Oftalmologie ca sa stea toata ziua pe la televiziuni sa vedem noi cat este de desteapta si cum le stie ea pe toate !

      Ștergere
    2. Monica Pop a devenit in televiziune ca si Monica Tatoiu , omniprezenta si atot stiutoare,
      Imi doresc sa faca o pauza , poate ni se face dor.....

      Ștergere
  5. Din pacate nu am cautat acest site decat dupa ce am patit-o si eu.
    Am fost cu copilul la un control oftalmologic la o policlinica privata si nu am fost multumit de atitudinea doctorului si nici increzator in ceea ce mi-a spus, asa ca am zis sa ma indrept pt o a doua parere, catre cei mai buni si anume renumita Monica Pop.
    Am facut rost de nr de telefon fix al si am sunat..... Mare mi-a fost surpriza, ca nici dupa 5 secunde sa mi se vorbeasca intr-un tipat continuu, sa ma jigneasca facandu-ma parinte iresponsabil si reprosandu-mi ca am un mare tupeu sa sun un doctor universitar pentru o "problema de ochelari". Evident Monica Pop mi-a trantit telefonul in nas. In mare parte as fi de acord cu faptul ca poate problema noastra este mult sub competentele ei(spun probabil pt ca nici nu am apucat sa ii spun care este problema), insa nu sunt de accord cu badarania, atitudinea ostila si vocabularul de trotuar.
    Este o persoana care nu are cum sa se ridice la statutul pe care il pretinde.
    Nu m-am lasat pagubas si am revenit cu telefon, si am avut gija sa ii spun exact ce inseamna sa fi parinte (nu are de unde sa stie) si cel mai important, ce inseamna sa ai macar 4 ani de acasa, chiar si cand dai de cineva mai putin pregatit decat pretinzi tu a fi.
    Desi Monica Pop nu trateaza decat urgente, operatii complicate si situatii de-a dreptul actastrofale (pt ca pregatirea o oblige), stiu un caz in care a tratat si o usoara iritatie la ochi, doar pt ca cineva a rugat-o frumos...cu cat nu stiu, ca ma pregateam si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parinte iresponsabil, parinte neglijent cred ca aceste cuvinte le foloseste des cu noi parintii, nestiind de fapt ca poate acesti copii au si alte probleme de sanatate,ca noi parintii facem tot ce ne sta in putinta sa le oferi tot ce este mai bun, dar sanatatea nu le-o poate reda decat medicii, indiferent de statul financiar, pregatirea superioara sau de meserie noi suntem parinti

      Ștergere
  6. Si totusi nu se sesizea za nimeni? Astazi 13 -02 2016 pacientii de la Spitalul de Oftalmologie au fost dati afara de dna pop monica pe motivul ca nu sunt din sect 1,2,3 bucuresti . Deci acest spital (care pare a fi al monicai pop ca nu pot sa ii spun dna) nu mai este de urgente oftalmologice. pacientii au fost trimisi la ,,aia" de la Municipal. Nu conteaza ca nu vezi cu un ochi/; dute la ,,aia". Noroc ca ,,aia" sunt OAMENI si te vad , te asculta samd. pop monica nu cred ca a depus juramant de medic ...a pus mana pe ochiul unei paciente care reclama tensiune oculara si a diagnosticat-o instantaneu,,nu ai nimic cucoana, dute acasa". Mai bine s-ar duce ea acasa. Nuva sfatuiesc sa ajungeti la Spitalul monicai pop (nu pot sa ii spun altfel). Se pare ca treaba cu datul afara nu este singulara ci se repeta frecvent. INVESTIGATI!

    RăspundețiȘtergere
  7. AU AJUNS SPITALELE DIN ROMANIA SA ACOPERE CE FAC DOCTORII DIN DORINTA DE A NU I FACE RECLAMA PROASTA ,DITAMAI DOCTORII TE MINT IN FATA,TE TRATEAZA CA PE ULTIMUL OM SI TE MAI SI NENORORCESC DIN DORINTA DE A ACOPERII CE FACE COLEGUL,LA SPITALUL OFTALMOLOGIC CU MONICA POP IN FRUNTE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai experiente neplăcute cu acest spital, medicii racoleaza pacienții pentru cabinetele lor private,riști să pleci cum ai venit fără nici o explicație,d-na pop a pus stăpânire pe un spital de stat taie si spânzura profita ca cei de clasa sociala medie nu au bani nu au relații și influenta politică ca să o denigreze, dar până când? ne tot întrebăm cine oare va stopa abuzurile? Putem să facem public mult și bine nu ne baga nimeni in seama deși spunem adevărul

      Ștergere
  8. am patit-o si eu, cu trimitere de la medic oftalmolog am fost la spitalul oftalmolog din bucuresti, la receptie mi sa spus ca nu se fac consultatii decat cu progaramare la medic, mi-a dat numarul unui medic, am sunat de acolo din sa la asteptare si ma programat in saptamana urmatoare, m-am prezentat cu copilul la spital, acolo surpriza, tot aceesi doamna i-mi spune ironic ca de fapt consultatiile se fac la cabinetul particular , ok dar eu cand am sunat nu mi sa specificat unde sa ma prezint cu copilul, doamna de la receptie flutura o lista cu numele si numerele de telefon ale medicilor, la care foarte nervoasa i-am spus ca nu ma intereseaza numele medicilor si nu inteleg de ce sa ma duc la privat? am ajuns acasa foarte nervoasa si o caut pe d-na monica pop pe internet, o gasesc, ii las mesaj cu toate cele intamplate la care dansa i-mi spune ca mi-am neglijat copilul, copilul este in plasament cu un istoric medical datorita mamei sale, ma asteptam o vorba buna din partea dansei,dar mai mult ma ameninta ca daca operetia nu va reusii eu sunt razpunzatoare,ca am vorbit urat despre spital
    pe 11 aprilie este programat copilul la operatie, dupa cele citite aici si pe diferite saituri ma luat groaza

    RăspundețiȘtergere
  9. este totusi un spital de stat, oare de ce d-na pop face legea acolo? sunt multe de spus desprea dansa dar momentan ma abtin,nu are suflet,ne trateaza mai rau ca pe niste animale, rusine d-na!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. se scriie numai lucruri bune despea ea, e numai fatada, este o persoana jalnica fara caracter si suflet, numai banii conteaza pentru ea

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara , eu vreau sa ajung la Dna doctor cu fetița , sunt din Vaslui , vreau sa fac programare dar nu știu unde , m-a luat cu friguri ce am citit aici . Nu vreau sa bat drumul degeaba de la vaslui . Dați-mi un sfat

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca analizam sistemul medical din Romania, conditiile inumane in care sunt tratati pacientii cu diferite afectiuni, nu numai cele oftalmologice, o sa dati dreptate unui medic chiar si oftalmolog care incearca sa fie cat se poate de dedicat pacientilor, dar de cele mai multe ori nu poate. Pentru a traii decent multi dintre acestia pe langa activitatea din spital au si cate un cabinet oftalmologic unde isi completeaza veniturile. Ce sa mai spunem de un medic rezident care incearca sa invete pe un salariu jalnic tinand cont cat a petrecut si cat a investit incepand cu anii de studiu, rezidentiat, doctorat etc. Oare acestia vor apuca sa se bucure inainte de 50 de ani de un salariu decent? Nu vreau sa i iau partea dnei doctor, poate unele comentarii sunt adevarate poate unele rautacioase, dar inainte de toate trebuie sa ne gandim si la persoana inaintea profesiei de doctor. In alte tari un medic trateaza maxim 10 pacienti pe zi aici se ajunge si la 40-50. Cum mai poti da randament, cum sa mai fi eficient dupa o garda cu 40 de pacienti. http://www.cabinetoftalmologic.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cunosc un medic roman care lucreaza la un cabinet in Franta si are cate 50-55 de pacienti pe zi; e adevarat, insa, ca evaluarile preliminare le fac optometristii, iar medicul face doar consultatia propriu-zisa

      Ștergere
  13. Si eu am vazut ca de curand are un blog in care incearca sa schimbe opinia online, este o nesimtita

    RăspundețiȘtergere
  14. Am trimis o plangere la Comisia Europeana impotriva doamnei Monica Pop, privitoare la abuz in serviciu si discriminarea persoanelor cu dizabilitati. As ruga persoana care se ocupa de acest blog sa ma contacteze de urgenta, avem nevoie de informatii suplimentare despre aceasta doamna doctor. Adresa de email: bruceneil31@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bRAVO !!aCEASTA SPECIE,CA NU POT SA-I SPUN dOAMNA NU ARE CE CAUTA INTRE DOCTORI!! UN DOCTOR ALINA INTAI SUFLETUL SI APOI OCHII !!Daca toti doctorii ar fi la fel ca Madam Pop am fi toti Orbi ,Schiopi Si mai ales Nesimtiti!!Vai noua !!

      Ștergere
  15. Oameni buni,nu inteleg unde vom ajunge cu asemenea incompetenti! Un doctor sau un asistent care doreste sa obtina un loc de munca in sistemul de stat nu au nici o sansa fiindca sunt adusi rude,cunostiinte care au interes sa vina la serviciu si sa isi i-a salariul! Nu se poate discuta nici la telefon intr-un mod civilizat,dar sa avem nevoie de serviciile lor?! Sunt aroganti,expeditivi,needucati,agresivi! Le doresc sa aiba parte doar de oameni ca ei!

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt tatal a 2 copii,1 are 16 ani si are sindrom lond down handicap gr 1(grav),si cel mare are 19,7ani este diagnosticat cu astigmatism miopic cu dioptrii de -3,25 ambii ochi.este student facultate de inginerie ,in vara 2017 implineste 20 de ani ,isi doreste sa scape de ochelari si sa fc operatia la ochi ptr asi mari campul vizual , ce ma sfatuiti sa fc ,ma puteti ajuta cu imformatii ? multumesc mult celor care ma pot imforma in acest sens





    RăspundețiȘtergere
  17. Cumplit, totul incepe de la vocabular si tratarea pacientului ca un gunoi.

    RăspundețiȘtergere
  18. Toata lumea o critica pe Monica Pop dpv al atitudinii fata de pacient, ceea ce este desigur rau, dar poate sa imi spuna cineva care i-a fot pacient, daca are competente profesionale bune? Adica daca s-a facut cineva bine operandu-se la ea? Doresc raspuns urgent deoarece in 2 zile voi merge la ea! Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma intereseaza daca stie cineva cum e ca medic specialist, daca vreun pacient a fost operat de catre ea. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Numai bla-bla-uri pe aici. Si totusi nu exista nici un pacient vindecat, vreau o parere despre competenta ei profesionala fiindca asta te vindeca nu politetea.
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate, romanul e in stare sa renunte a-si rezolva problema daca e scarpinat intre coarne

      Ștergere
  21. Un doctor si un om extraordinar. Nu stiu daca este cel mai bun dar cred ca este oricum unul dintre cei mai buni oftalmologi din tara. Are foarte multi pacienti si este foarte ocupata poate din aceasta cauza uneori nu acorda atentie cazurilor simple cum ar fi prescrierea de ochelari. Nu am auzit sa ceara /pretinda cuiva ceva. Are putin timp la dispozitie si mai stiu ca acorda consultatii -gratuite -in timpul liber. Vin multi oameni din provincie , cateodata sunt peste 50 de persoane care asteapta si totusi nu pleaca acasa pana cand nu-i vede pe toti. Ca orice om are poate zile mai bune si mai rele dar este un profesionist si face tot ce poate, cu multa implicare in conditiile care sunt. Nu obisnuiesc sa intru pe forumuri si sa discut dar nu m-am putut abtine sa vad cum un profesionist adevarat este improscat cu noroi de anonimi suparati ca nu li s-a raspuns la telefon. Sunt multi medici oftalmologi in tara asta, mergeti la cei care va vorbesc frumos. Acest medic isi face meseria cu implicare si merita tot respectul.

    RăspundețiȘtergere