miercuri, 2 noiembrie 2011

Monica Pop: "Iti desfac contractul de munca daca mai imi faci un proces. Macar sa aveti de ce umbla. Si asa nu platesc eu din buzunar."

Ministerul Sanatatii tolereaza toate abuzurile facute de Monica Pop 
Ce Spune Constitutia Romaniei:
ARTICOLUL 21
(1) Orice persoana se poate adresa justitiei pentru apararea drepturilor, a libertatilor si a intereselor sale legitime.
(2) Nici o lege nu poate îngradi exercitarea acestui drept.

Ce spunea Monica Pop, dupa ce pierduse de doua ori in instanta:
"Iti desfact contractul de munca daca mai imi faci un proces. Macar sa aveti de ce umbla. Si asa nu platesc eu din buzunar." (vezi inregistrare audio de mai jos)
Lucru pe care l-a si facut, fara sa pateasca ceva pentru asta.Monica Pop nu plateste niciodata pentru abuzurile care le face.

Autoritatile (Parchetul, Ministerul Sanatatii) cunosc foarte bine modul despotic in care "conduce" spitalul Monica Pop, dar nu indraznesc sa ia nici cea mai mica masura.


In Spitalul de Oftalmologie Bucuresti legile statului roman inceteaza sa mai existe. Unica regula valabila in acest loc este enuntata pe scurt de Monica Pop: "In spitalul asta FAC CE VREAU EU!". Nu-ti convine? Imediat Monica Pop te da afara. Asa mi s-a intamplat si mie.



In septembrie 2007, cand avea loc discutia inregistrata mai sus, catigasem doua procese impotriva Spitalului de Oftalmologie. Procesele respective erau pentru anularea unor sanctiuni disciplinare neintemeiate date de Monica Pop ca razbunare impotriva mea.

Nemultumita ca "autoritatea" ei de manager este pusa la indoiala, Monica Pop a decis sa-mi spuna cum stau lucrurile pe sleau:

"Daca un singur proces imi mai faceti va dau cuvantul meu de onoare ca in momentul ala va desfac contractul de munca ca sa aveti de ce umbla. Daca mai primesc vreo citatie, nici o problema, ca vin, asta-i situatia, dar va desfac contractul de munca, s-aveti de ce. Macar sa aveti de ce umbla. Si asa nu platesc eu din buzunar."
(Nu erau procese improtriva ei ca persoana, ci impotriva spitalului ca instuitutie, pentru anularea sanctiunilor neintemeiate.)

Ulterior, dupa cateva luni,  Monica Pop s-a tinut de cuvant: mi-a desfacut contractul de munca in mod ilegal. A pierdut iarasi procesul, dar cu toate acestea nici in prezent nu are chef sa ma primeasca inapoi. Si nu pateste nimic pentru asta!

Obervati ce mentalitate de infractoare are Monica Pop: intai iti face scandal, te sanctioneaza pe nedrept, iar daca indraznesti sa te plangi in instanta si sa anulezi deciziile ei, atunci ea te ameninta ca-ti desface contractul de munca. Si nu numai ca ameninta, dar si se tine de cuvant.

De ce? "Ca sa aveti de ce umbla.". Monica Pop nu te da afara deoarece are vreun motiv legal, ci doar asa, ca sa-ti faca mizerie. Pe ea nu o costa nimic.

Monica Pop daca face un abuz, IL FACE IN NUMELE SPITALULUI PE CARE IL CONDUCE. CHIAR DACA SPITALUL PIERDE PROCESUL, EA CA PERSOANA NU PATESTE NIMIC. STATUL PLATESTE (mai precis, fraierii aia de cetateni cinstiti platitori de impozite). Ea, ca persoana, nu e afectata cu nimic, nimeni nu-i taie din salariu si nimeni nu o da jos din functie. Abuzurile merg struna mai departe.

Am facut plangere la Pachet pentru aceasta situatie. M-am plans si la Ministerul Sanatatii. S-a rezolvat ceva? Absolut nimic, Parchetul a dat NUP, considerand absolut firesc ca Monica Pop sa te dea afara daca indraznesti sa te plangi in instanta.

Romania a devenit un stat din care merita sa placi cu orice pret, altfel iti lasi oasele pe aici, cu dreptatea spanzurand de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu